49. Οικογενειακόν Ονοματολόγιον

Αγαπητέ μου αναγνώστα

Έχεις έναν κήπο, στον οποίο ευδοκιμούν  αρωματικά φυτά και λογής λογής χρήσιμα  βότανα . Και ενώ εσύ απολαμβάνεις την θεραπευτική τους αξία, έρχεται ο κακοποιός και σου ξεριζώνει το καλό σου φύτρο και στην θέση τους σπέρνει  ζιζάνια, αγκάθια και τριβόλια. Και ενώ πάλι στο περιβόλι σου έχεις καρποφόρα δένδρα που τρέφουν  το σώμα σου και δίνουν ζωή σε σένα και στην οικογένεια σου έρχεται πάλι ο κακοποιός, δένει τους κορμούς με συρμάτινους  βρόγχους, τους στραγγαλίζει  και διακόπτει την ροη των χυμών  από τις ρίζες προς  τα κλαδιά και τους καρπούς.
Αγαπητέ μου επισκέπτα, βρισκόμαστε στην άκρη του δεδομένου, ακροβατούμε στην αρχή  της αλήθειας!!!
Με εκατό λέξεις, μπορείς να ορίσεις την σύσταση ενός Έθνους ή να διαγράψεις από την ιστορία του κόσμου ένα Έθνος.
Για να το κάνεις αυτό, αγαπητέ μου αναγνώστα, αρκεί να γνωρίζεις  τους λεκτικούς σπόρους που πρέπει να σπείρεις στον άγραφο αγρό του νου ενός νηπίου όπως επίσης να γνωρίζεις τα λεκτικά τυφλώματα  που θα καλλιεργήσεις στο περιβόλι του νου του.
Με την αλλαγή εκατό λέξεων στο οικογενειακόν ονοματολόγιον, εκεί όπου γίνεται η εγγραφή της πρωτογλώσσας στο νήπιο, μπορείς να του ορίσεις ποιας εθνικότητας θα είναι και ποιας ποιότητας άνθρωπος θα γίνει. Εκεί ακριβώς, αγαπητέ αναγνώστα, ορίζεις τον αφανισμό ή την εδραίωση ενός Έθνους.
Αρκεί, αγαπητέ μου αναγνώστα, να βάλεις μια «πνευματική τροφό»  να του ψιθυρίζει και να του σπέρνει καθημερινά στο αυτί του  ψευδή λεκτικά  σχήματα.
Με την σπορά αυτή μετατρέπεις το νήπιο σε γενίτσαρο ενώ είναι ακόμα στην αγκαλιά της μάνας του. Και η τροφός αγαπητέ μου επισκέπτα μπορεί να είναι η ίδια η μητέρα του, ο πατέρας του, ο Θείος του, η θεία του, όλη του η οικογένεια, ολόκληρη η κοινωνία.
Και να πως γίνεται η επέμβαση στο  ριζικό  οικογενειακό ονοματολόγιο, να πως φυτεύονται τα πρώτα ζιζάνια, τα πρώτα λεκτικά συμπλέγματα κατωτερότητας, τα πρώτα συνθήματα  τύφλωσης, οι πρώτες  καθοριστικές εγκαταστάσεις στον άγραφο άυλο  πίνακα  του νηπίου.
Οι λέξεις, αγαπητέ μου επισκέπτα, είναι Ερμητικά κλεισμένοι εννοιολογικοί φάκελοι, που ταξιδεύουν  κυματικά  με παραλήπτη τον νου του παιδιού σου. Επειδή από την  ποιότητα των πρώτων λέξεων, των πρώτων ήχων , θα εξαρτηθεί και η ποιότητα της γέφυρας σύνδεσης των δυο ημισφαιρίων  θα πρέπει να προσέξεις ποια θα είναι τα πρώτα ακούσματα του παιδιού σου. Σωστή αγωγή του νηπίου ( νη-πιο= όχι έπος= χωρίς λόγο)   συνεπάγεται δυνατό και υγιή αγωγό σύνδεσης ημισφαιρίων  και πρωτίστως υγιή και ισορροπημένο Νου.  Έτσι το παιδί αποκτά ορθό λόγο, αποκτά αυτοδιαμορφούμενο  και αυτοδύναμο λογισμικό και δεν γίνεται μια αποθήκη μνήμης πολλών ‘’τέρα’’, δηλαδή μια ‘’τεραποθήκη’’. Είναι γνωστό ότι αν  το νήπιο δεν ακούσει ποτέ ανθρώπινη φωνή, δεν θα ομιλήσει  και θα  παραμείνει σαν τον σπόρο που δεν πέφτει στην μητέρα γη. Τότε θα έχει μόνο τον εν δυνάμει εσωτερικό  του λόγο, το πυρ του πυρήνα του, όπως και ο σπόρος.
Oι γονείς, αγαπητέ μου αναγνώστα, εν αγνοία τους, χωρίς έγνοια, μιμούνται τους αμέριστους ήχους του παιδιού τους και σαν ηχώ τους επιστρέφουν κακοποιημένους στο νήπιο.
- ΜπαΜπαΜπα …ψελλίζει το νήπιο και αμέσως  βαφτίζει τον γονέα του … Και το όνομα αυτού ΜπαΜπάς!!!
Αλλά και ο γονέας ανταποδίδει και βαπτίζει το βρέφος του με τους  ηχοποιημένους  συμβατικούς ήχους… ΜπέΜπης  και ΜπέΜπα … Έτσι  χάνεται το εννοιολογικό μήνυμα »ο Πατήρ του Πατρός» το οποίο τον παραπέμπει στην έννοια της φωτεινής Πατρίδας !!! Και τα πάτρια εδάφη θα καθιερωθούν ως μπαμπικά χώματα ή το χειρότερο ως μπαμπικά μπάζα.
- Μαμαμα … ψελλίζει το νήπιο και αμέσως έχουμε τα βαφτίσια της μητέρας του . Έτσι χάνει το δίπολο την δύναμη στήριξης  από  την έννοια της  μήτρας που τον παραπέμπει στην ύπαρξη των ομοίων, της έννοιας που εγκατέστησε στον νου μας ο θαλερός Θαλής.
- Γιαγιαγια… ψελλίζει το νήπιο  και βαφτίζει τη μεγάλη μητέρα του σπιτιού …   Γιαγιά.
- Παπαπα … προσπαθεί να αρθρώσει λόγο το νήπιο και αμέσως ο μεγάλος πατέρας της οικογένειας  παίρνει από τον εγγονό του  και την εγγονή του το όνομα Παππούς . Έτσι τα ηλικιωμένα  πρόσωπα του σπιτιού ο Γέροντας και η Γερόντισσα  δεν θα έχουν την  τιμή  να φιλέψουν τα εγγόνια τους με την υψηλή έννοια  της ιερότητας και του σεβασμού.
Διότι, αγαπητέ αναγνώστα, η έννοια του Γέρου  ταυτίζεται με την έννοια του Ιερού ( ιατρός= γιατρός )  αλλά και με την έννοια  του Νικητή αφού για να φτάσει  κάποιος  να γίνει Γέρος πρέπει να είναι και γερός , σθεναρός, ρωμαλέος. Διότι το γέρας αριστείον  είναι!
Και ακολουθούν αγαπητέ αναγνώστα  σωρεία ηχητικών  ζιζανίων  για το θείο φύτρο σου….
Ο Θείος και η Θεία θα γίνουν ΜπάρΜπας και ΜπάρΜπη, για να μη γίνει η εγγραφή της έννοιας του Θείου.
Και το θήλαστρον , αγαπητέ μου,  θα γίνει ΜπιΜπερό  και το θηλάζω θα παραπέσει στο ΜπιΜπερίζω , για να αποκόψουν το βρέφος από την θηλή, την πηγή της ζωής  και να το αποτρέψουν να θηλάζει από τον μαστό του Νόμου και της αλήθειας.
Και ο Μέγας Δούπος της δημιουργίας, η δομή στο χάος, θα γίνει Μπιγκ Μπανγκ, δηλαδή ένας θόρυβος απο την έκρηξη  μιας χωροχρονικής  ανωμαλίας όπως λένε οι επιστήμονες!. Έτσι ο άνθρωπος δεν θα γίνει ποτέ ακροατής της μουσικής  από την συμφωνία της μεγάλης δομής .
(Δοῦπος = παρὰ τὸ δέους ὄπα[ς] ἔχειν.
Δοῦπος = ὁ ἦχος, ὁ δέος ἐμποιῶν,  ἤγουν φόβον = ὁ δέους ἔχων ὄπα, ἤγουν φωνήν.)                                                                                                        Εγκαταστάθηκαν  λοιπόν οι μπουλντόζες του μπ στον νου του βρέ-φους και τα έκαναν  όλα μπάχαλο.
- Αλλά και πάλι, αγαπητέ μου επισκέπτα, η νηπιαγωγός θα γίνει  νταντά για να νταντεύει το μωρό και να το κάνει νταντά. Και οι ντενεκέδες θα κτυπούν στα αυτιά  του παιδιού και  οι ντελάληδες θα φωνάζουν, μέχρι που ο νους του   να γίνει νταούλι και ντουμάνι. Τότε την οροφή θα την βλέπει νταβάνι και τη κλίνη του ντιβάνι.  Έτσι εγκαταστάθηκαν και οι νταβατζήδες του ντ στο νου  του νηπίου με σκοπό να τον κάνουν  ντουβάρι ως προϊόν του  νταμαριού! Και το νηπιαγωγείο, αγαπητέ μου επισκέπτα, έγινε παιδικός σταθμός με σκοπό να γίνει μπεμπικό πάρκινγκ.
Και πάμε πάρα κάτω αγαπητέ μου αναγνώστα.
Η δημοσκόπηση γίνεται γκάλοπ για να τον αποτρέψει από την έννοια της σκόπευσης στην δομή, της ουσιαστικής  παρατήρησης. Και η αίθουσα  τέχνης  γίνεται γκαλερί και τα ηνία που καθοδηγούν τα άλογα του τέθριππου γίνονται γκέμια για να χάσει ο νέος  την έννοια  του καλού ηνιόχου… Έτσι έγινε γκετοποίηση  του γκ στον νου του παιδιού,  με αποτέλεσμα να τον κάνουν γκαγκά για να ακούει Γκαγκανιές και να γίνει  γκαβό και μουγκό  για να πέσει  στον γκρεμό.

Με όλα αυτά  τα λεκτικά παράσιτα,  ο άνθρωπος,  τυφλώνει  τα παιδιά του αφού συντηρεί την μεθοδολογία που του έδωσαν οι κακοποιοί,  δηλαδή  την εκπαίδευση των σκύλων και των πιθήκων, την εκπαίδευση  του μιμητισμού και της επανάληψης.
Και πήραν θάρρος οι κακοποιοί, αγαπητέ μου αναγνώστα, και έσπειραν την ύβρη στον νου των ανθρώπων και ο άνθρωπος συνεχίζει να ζει στο σπήλαιό του, και οι κακοποιοί συνεχίζουν να βομβαρδίζουν τις γέφυρές του. Έτσι γυμνώθηκαν τα καλώδια σύνδεσης του αγωγού του, έγινε  βραχυκύκλωμα και σταμάτησε ο ανεφοδιασμός (ο άνω εφοδιασμός !!!)  με κίνδυνο να έχουμε μόνιμη βλάβη και η-λιθίαση στον  νου του ανθρώπου…

ΠόρισμαΗ αλλοίωση του ανθρώπινου αλφαβήτου έχει ως συνέπεια την σύγχυση της γλώσσας του και η σύγχυση της γλώσσας του έχει ως αποτέλεσμα την διασάλευση του λογικού του !!! Έτσι αδυνατεί να ανακαλέσει τα εφόδια- δεδομένα  που φέρει από την Δομή του και είναι ανήμπορος να πάρει την θέση που του ορίζει ο Νόμος .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχολιάστε...