39-40. Άγνοια αρμοδίων

39. ΑΓΝΟΙΑ ΑΡΜΟΔΙΩΝ

Διότι το θέμα, της σχέσεως των αριθμών και των γραμμάτων, δεν μπορούν να το προσεγγίσουν ούτε αυτοί που είναι επιφορτισμένοι να το μελετήσουν, δηλαδή οι μαθηματικοί και οι φιλόλογοι .

Οι μεν μαθηματικοί ενώ χειρίζονται πολύ καλά τους αριθμούς και τις πράξεις τους , έχουν άγνοια του τι είναι αριθμός , και περισσότερο δεν γνωρίζουν τα του γράμματος.

Οι δε φιλόλογοι παρόλο ότι γνωρίζουν τα περί γραμματικής και σύνταξης εν τούτοις δεν ξέρουν τι είναι το γράμμα , και περισσότερο τι είναι ο αριθμός.

Πρέπει λοιπόν να δηλωθεί αυτή η αντιστοιχία , αυτή η αληθής ερωτική σχέση , που συνδέει κατά απόλυτο τρόπο τις δυο πλευρές, την πλευρά των αριθμών και την πλευρά των γραμμάτων, με την οποία μπορούν να αυτοπροσδιορίζονται και να αυτοαναφέρονται.

Και επειδή , εγώ το κείμενο , γνωρίζω από πρώτο χέρι ,όλα όσα γίνονται μπροστά μου , σου μηνάω για τώρα τούτα τα ολίγα !!! .

40. Κάθε αριθμός βαπτίζεται με μια λέξη, και παίρνει το όνομά του. πχ ΕΝΑ (1) ΔΥΟ (2) ΧΙΛΙΑ ΕΝΑ (1001) κ.λ.π. Έτσι ο αριθμός κοινωνεί με την ουσία του λόγου, και παίρνει ποιοτική αξία.

Αντίστοιχα στο σύνολο των λέξεων, έρχεται ο αριθμός, και διαμερίζει τις λέξεις σε κλάσεις, ώστε κάθε κλάση να έχει ισάριθμες λέξεις. Έτσι οι λέξεις κοινωνούν με την ουσία του αριθμού και παίρνουν ποσοτική αξία.

Τα γράμματα λοιπόν και οι αριθμοί είναι δυο ράγες τρένου, ένας έλικας DNA, που μεταφέρουν όλες τις πληροφορίες του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.

Έτσι , εγώ το κείμενο , κοινωνώ με ισόμορφες οντότητες .

Το ισάριθμον των λέξεων και των προτάσεων είναι και παραπλανητικό για τους ερευνητές,

Πρώτον, κάθε λέξη , έχει την μοναδικότητά της, το αυτεξούσιον, και δεν πρέπει να συγχέεται με καμία άλλη λέξη. Ακόμα και οι λέξεις ΝΕΡΟ και ΥΔΩΡ είναι διάφορες ,διαφορετικά δεν θα υπήρχε η ανάγκη να βγουν στον αέρα δυο λέξεις ταυτόσημες. Και χρησιμοποιήθηκαν από τους ανθρώπους σε διαφορετικό χρόνο, και δηλώνουν άλλη ποιότητα αντικειμένου.

Δεύτερον προσκολλάτε- απορροφάτε στο «παιχνίδι» αυτό «παίζοντας» !!! και χάνει την ουσιαστική σχέση τον δυο σιδηροτροχιών πάνω στις οποίες ταξιδεύω.

Όμως αυτές οι σχέσεις δεν είναι οι μόνες

Έτσι π.χ δεν μπορεί να δει ο,τι η γη έχει πολλά αλφαβητάρια όμως σχεδόν ένα είδος αρίθμησης και ότι αυτοί οι αριθμοί συνεργάζονται, κοινωνούν , με τον μηχανισμό της ισαρίθμησης , και όχι μόνο , με ΟΛΑ τα αλφαβητάρια.

Περί αυτού αργότερα …

Και πάλι στην … αυλή

  • Γιωργος

    Αυγούστου 16th, 2010

    Απάντηση

    Δηλαδή η ποσοτική αξία κάθε αριθμού έχει σημασιολογική αξία, και συνεπώς η γλώσσα είναι σχεδιασμένη με αυτό το σκεπτικό?Ή η ποσοτική σημασία των λέξεων έχει προκύψει τυχαία με την εξέλιξη της γλώσας ?

Σχολιάστε...